March 28, 2016

Cinecitta

Astazi, impresii despre pigmentul- Cinecitta nr. 66 ;)
L-am descoperit de curand in cadrul unui proiect minunat la care am participat. Se lucra mult cu el, l-am folosit si de atunci il utilizez foarte mult cand vreau sa iluminez machiajul. Este un pigment cu tenta de oranj, ofera o luminozitate discreta si in acelasi timp de efect. Nu mi-au placut niciodata acele dungi albe sub sprancene pentru iluminare. Mie imi place sa folosesc culori si nuante mai apropiate de pigmentul pielii pentru asta. Pigmentul 66 de la Cinecitta il gasiti pe pagina Cinecitta Romania. Le gasiti individual sau sub forma de 3 bucati sau 6.Eu am in kit cel de 3, numerele 65,66,67.
P.s. sunt superbe toate:)
65- este argintiu,cel 66 despre care v-am povestit - reflecta oranj si 67 un ton mai puternic de oranj-rose.
Pot fi folosiți si pentru iluminarea pometilor. Au un impact deosebit.
Sper ca v-a placut si va astept cu intrebari, teme de discutie si ce mai vreti voi :)

No comments:

Post a Comment