March 30, 2016

Make-up Studio

Buna :) Astazi as vrea sa va vorbesc despre produsele de machiaj de la Make-up Studio. Mai exact despre eyeliner. Cum v-am spus, imi place foarte mult sa lucrez in aceasta tehnica - eyeliner gel- si in prezent am in kit-ul de machiaj cateva geluri de diferite culori.Este un produs ,calitate-pret, de neratat.Se aplica foarte usor, are rezistenta si culorile sunt interesante. Au o nuanta de violet inchis superba dar si nuanta de verde si albastru indigo sunt interesante.
Le gasiti in magazinele- Marionnaud. Eu acolo l-am observat si testat. 
Despre cosmeticele de la Make-up Studio pot sa afirm ca sunt la inceput in lucrul cu ele dar, incep sa ma convinga din ce in ce mai mult. 
P.S. Profesionistii beneficiaza de reducere semnificativa. 

No comments:

Post a Comment