April 11, 2016

Cosmobeauty 2016

Cosmobeauty 2016- Bucuresti

Cele 3 zile in care s-a desfasurat Cosmobeauty 2016, au fost zile pline de evenimente importante. Branduri importante, scoli de make-up si multe informatii din domeniul beauty. Am reusit sa ajung in week-end. Pentru mine, au fost 2 zile intense si de bun augur.Am machiat, in cadrul Atelierele ILBAH,studiat produse, cunoscut persoane noi pe care o sa le mai intalnesc in cadrul viitoarelor Masterclass-uri la care voi participa ca si model.
De asemenea, am cunoscut doua persoane deosebite cu care, pana acum, am vorbit doar in mediul on-line.
Ma bucur ca am avut ocazia sa ii cunosc si live pe oamenii care coordoneaza, brandul - Cinecitta Romania. Ii recomand. Pe ei, ca si oameni si in al doilea rand produsele. Am mai scris o postare referitor la pigmentul 66- Cinecitta, acum o sa descriu despre noile produse achizitionate, testate.
Creionul Kajal unt- foarte util pentru efectul de marire al ochilor mici. Se poate aplica ca si baza pe pleoapa mobila pentru intensitatea culorilor deschise aplicate peste. O alte piramida de pigmenti - nu pot fara :) - F8, 08, 09. Si acum , descrierea fiecarei nuante de pigment.
F8- culoarea cupru. Se poate aplica peste un machiaj smokey, in tonuri de maron.
08- este gen cameleon.Reflecta diferite nuante. Si 09- un pigment in nuanta de lila.
p.s. Nu o sa stiti care piramida sa o achizitionati ;)
Un alt produs care mi-a atras atentia, glitter. Au nuante superbe. Nu stiam pe care sa il achizitionez. Intr-un final, am ales numarul 11. Are particule in multe culori.Foarte interesant.
Am stat la standul Cinecitta si am revenit pentru ca, nu puteam sa nu incerc si pensulele care mi-au atras atentia de cand le-am vazut pe site-ul lor.Referitor la pensule, analizand raportul calitate, pret va asigur ca nu iesiti in pierdere si nu o sa regretati alegerea facuta. Sunt seturi cu reduceri substantiale, chiar si 50%.
Pentru comanda- http://www.cinecittamakeup.ro
Pentru mai multe informatii despre produse, va astept pe blog. Avem despre ce sa vorbim.

Urmatorul articol, despre scolile, cursurile si masterclass-urile pe care le-am urmat si ce anume am invatat.

Nu uitati- Join this site ;) sa aflati noutatile din viitoarele postari.
O zi minunata va doresc !


No comments:

Post a Comment