November 15, 2017

Cum am ajuns aici...si cum nu o sa ma opresc :)

Buna din nou :) Am revenit dupa o pauza mai lungaaaaa dar, o sa recuperez :). Pentru inceput aș vrea sa va povestesc despre cursurile si masterclass-urile pe care le-am urmat si cum au avut fiecare un plus in pregătirea profesională.
Fiecare scoala, fiecare curs si specializare au fost un pas important pregătirea de makeup artist. Nu o sa ma opresc, nu o sa consider ca stiu suficient. In acest domeniu este foarte important sa te perfectionezi mereu. Am participat la mai multe Masterclass-uri chiar avand aceeasi tema.Poate o sa va intrebati, de ce ? Fiecare Trainer are trucurile lui, are stilul lui de a preda si va confirm ca aveti ce sa invatati de la fiecare.
Inceputurile au fost  cu toate temerile unui cursant care vrea sa transforme o pasiune in ceva profesional. Am vrut sa stiu si sa invat cat mai mult in acest domeniu. Ce pot sa va spun, acum, dupa aproape 5 ani? In primul rand, ma simt implinita ca am luat aceasta decizie.Am o satisfactie cand privesc diplomele, cand stiu cum poti sa machiezi respectand regulile si informatiile pe care le-ai primit și faptul că pot la rândul meu să transmit din toata experiența acumulată și cursantelor.
Prima scoala de machiaj a fost "Scoala de make-up Ramona Chirita" . Aici, sub indrumarea Trainerului Andra Papacu am invatat primii pasi. Produse, pensule, tipuri de machiaj. Am inceput timid dar, nu m-am oprit. Dupa absolvire, am inceput sa practic ce stiam atunci... prietenele ne ajuta la nevoie:) A trecut o perioada si am vrut mai mult. Sa stiu tehnicile de care auzisem si pe care doream sa le folosesc in viitoarele machiaje. M-a atras Masterclass-ul Paulinei Buldumea, tehnica creion , acuarela si eyeliner. Au fost 3 zile foarte interesante. Tehnici noi, practica si invatat. M-au ajutat mult in urmatoarele machiaje. Mai rezistente, mai intense si mai bine executate. Cum va spuneam, fiecare perfectionare este o treapta pe care o urcati in acest domeniu.
Masterclass-ul, sub indrumarea Trainerului -Natasha Shpak a fost un alt pas important in stabilirea corecta a informatiilor referitor la make-up. O persoană implicată, de la care ai ce să inveți.
Urmatoarea etapa in pregatire, a fost Masterclass-ul  pentru utilizarea tehnicii airbrush, trainer a fost Vincent de Monfreid. 2 zile de informatii necesare in lucrul cu airbrush. Este o tehnica care va ajuta foarte mult in aplicarea fondului de ten, iluminator, blush. Chiar daca pare greu de utilizat la o prima impresie,lucrul cu el o sa va incante.
Specializările nu s-au oprit și am urmat masterclass-uri cu maeștri internaționali, Nataliya Naida, Nataly Frekautsan, Inna Mushinskaia.
În prezent, sunt Trainer Make-up in cadrul Atelierele ILBAH. Satisfactia si review-urile cursantelor dupa terminarea cursurilor este implinirea profesionala, rezultatul implicării și seriozității care mă caracterizează.

Momentan, atat despre mine...:)
Va urma..si vor urma alte specializări si masterclass-uri!

Dacă doriți să vă ofer alte informații despre produse sau subiecte pe care le considerați utile in activitatea voastră, aștept propuneri, comentarii.










No comments:

Post a Comment